weet iemand een goede app voor youtube-video's te maken? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Op je computer kun je bluestacks downloaden daar aan zit een screen recorder en je kunt allemaal android games downloaden zoals clash of clans en clash royale en nog veel meer.
Hier heb je de link: http://www.bluestacks.com/nl/index.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Op je telefoon heb je airshou daar heb je shou voor nodig die je kan downloaden op ilue op safari.

Toegevoegd na 43 minuten:
Als je een Windows is er een gratis app die je kunt downloaden die heet movie maker hij is best goed ik gebruik hem vaak voor school werk of voor mijn video's voor youtube.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt nu sta ik al ieits verder
$

Andere antwoorden (1)

Een goede app voor op je smartphone is VivaVideo, daarmee kun je je videos editen.