Hoe kan je makkelijk ennvoudig en snel al je bestanden uit Google Drive overzetten in een ander Driv?

Ik bedoel ik heb een Google Drive account met alle maal bestaanden en die wil ik makkelijk en snel over zetten in een ander Google account Google Drive

2 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (1)

Open uw primaire Google Drive-account.
Zoek de bestanden of mappen die u naar uw secundaire Google Drive-account wilt verplaatsen.
Klik met de rechtermuisknop op het bestand of de map en selecteer Delen. Of klik op het pictogram Delen.
Typ uw secundaire Google-gebruikersnaam. Klik op Geavanceerd . Wijzig de machtiging onder Is-eigenaar onder Instellingen voor delen . Druk op de blauwe verzendknop.
Log in op uw secundaire Google Drive-account. Klik op het filter Gedeeld met mij in de linkerzijbalk om de gedeelde map snel te vinden.
Google Drive staat niet toe dat je een kopie van de map maakt, maar je kunt een kopie maken van de bestanden erin en ze dan verplaatsen naar een nieuwe map of submap om de hiërarchie van het origineel te repliceren.
Klik met de rechtermuisknop op elk bestand (of selecteer ze allemaal) en klik op Een kopie maken . Wijzig de naam van de bestanden en verplaats ze naar een nieuwe map.
Ga terug naar het primaire account en verwijder de originele map uit uw station en ook uit de prullenbak.
SimonV
2 jaar geleden
mies1
2 jaar geleden
Maar is het dan alleen een kopie of als je bij die ene account aan de bestaande weghaalt dat het dan nog steeds in die andere account staat die nieuwe account??
SimonV
2 jaar geleden
Ja. Een kopie betekent dat je tweede bestand maakt. Probeer het maar eens met een bestandje.