Hoe zet ik mijn internet aan op mijn Sony Bravia?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ze zeiden dat er internet in de tv zit.
En het thuisnetwerk is te ver af van de tv.
Dus hoe kan ik het internet in de tv aanzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (1)

Door een goede lange kabel te kopen en die te leggen tussen je internet modem-router en de TV.
Als de TV wel WIFI heeft zou je er ook er speciaal een wifi access point bij voor kunnen kopen en zien hoe ver je met een cat5 kabel kan komen om het wifi access point zo dicht mogelijk bij de TV te plaatsen.
De meest stabiele verbinding heb je over het algemeen niet draadloos maar via een goede (on-geknikte) CAT5 kabel welke je bij iedere computerwinkel zo kan kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt helemaal, Een powerline zou eventueel ook nog kunnen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die heb ik in het verleden ook ooit gehad. Echter als ik bijvoorbeeld bij Vimeo of Youtube in HD gaat streamen begon ik bijna te huilen van de bedroevende beeldkwaliteit. De Powerline heb ik in de Kliko gegooid en heb daarna een goede CAT7 kabel gekocht. (wanneer 25 meter nodig is net wat minder kans op signaalverlies op deze afstand).