Ik kan safari niet meer gebruiken op mijn iPod. Wat moet ik doen?

Als ik safari opent krijg ik gewoon het beeldscherm, het is doorzichtig grijs en ik kan niks meer aantikken. Hoe komt dit en wat moet ik doen om weer safari te kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb dit ook gehad het was in het buiten land je moet hem even uit zetten en vervolgens weer aan als dit is gebeurt hoort hij het te doen weet niet of je iPod jailbroken is ??? Refresh hem dan even laat maar weten suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje hij doet het weer!

Andere antwoorden (2)

Probeer eens buiten te gaan staan en de zijkanten (google op: ipod death grip) niet beet te pakken; heb je dan wel weer ontvangst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat dit een SW rel 3 iPod Touch betreft. Misschien staat OS 4 al erom, maar dan blijven onderstaande instructies voor zover ik weet gelijk:

Houd de knop voor de sluimerstand boven op de iPod touch enkele seconden ingedrukt totdat u een rode schuifknop ziet. Houd de thuisknop ingedrukt totdat
het actieve programma wordt gesloten.

Als dit niet helpt, stelt u de iPod touch opnieuw in. Houd zowel de knop voor de sluimerstand als de thuisknop minimaal tien seconden ingedrukt, totdat het Apple logo verschijnt. (Dit is een "koude restart" alles (contactpersonen muziek en dergelijke) blijft gewoon bewaard.

Stel de instellingen van de iPod touch opnieuw in. Tik vanuit het beginscherm
op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel alle instellingen'. Alle instellingen worden opnieuw ingesteld. Uw gegevens en mediabestanden blijven
echter ongewijzigd.

In de manual in de link / bron staan nog meer instructies om verder te gaan met opnieuw instellen, dus nog niet opgeven!