hoe kan ik een gedeactiveerd hotmail adres weer terug krijgen? Ik ben het wachtwoord ook nog eens kwijt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.6K

Het beste antwoord

Normaal gesproken wordt een gedeactiveerd hotmail adres weer actief bij inloggen, tenzij je langere tijd niet hebt ingelogd want dan wordt je account opgeheven.

Je zal eerst je password moeten resetten.
Dat kun je hier doen: https://account.live.com/ResetPassword.aspx

Of dat lukt is afhankelijk of je nog weet wat het antwoord op de controlevraag is die je ooit hebt ingesteld toen je je aanmeldde bij Hotmail.
Als het password resetten is gelukt kun je op dezelfde pagina als ik eerst noemde ook weer je account actief maken.

Succ3s

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik sluit me verder aan bij John de Jongh, als je account langer dan een half jaar inactief is, dan is je mailadres opgeheven en ben je ook alle mail kwijt.
Je kunt je dan weer wel met dezelfde naam aanmelden, alleen krijg je volgens mij dan een Live adres i.p.v. Hotmail meen ik.

Meld je dan lekker aan bij Gmail, dat vind ik stukken fijner werken dan Hotmail! (is persoonlijk natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als dit echt gedeactiveerd is kan je het niet meer terug krijgen. Wordt, geloof ik, een half jaar geblokkeerd. Daarna kan dat mailadres weer opnieuw aangemaakt worden. Alle gegevens ben je natuurlijk kwijt.