weet iemand hoeveel mensen Facebook heeft verloren door al die berichten rond de privacy en de maker van de site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hoewel gebruikers online massaal aankondigden hun accounts te zullen sluiten, zegt Facebook niet meer opzeggingen te hebben ontvangen dan normaal.
De oproep om op 31 mei 2010 het lidmaatschap van Facebook op te geven heeft maar weinig navolging gekregen. Er mag veel bezorgdheid zijn over wat de sociaalnetwerksite met de gegevens van zijn leden doet, het grote publiek blijkt niet ongerust genoeg om Facebook effectief de rug toe te keren. Van de circa 400 miljoen Facebook-leden heeft zich maar 0,00625 procent aangesloten bij het initiatief. Verrassend weinig voor een initiatief dat zo uitgebreid in de media kwam.
Volgens verschillende bronnen hebben maar 30.000 mensen hun account hebben afgesloten. Maandelijks bezoeken ongeveer 540 miljoen mensen hun Facebook account, dat is circa 35% van de hele internetgemeenschap. Het percentage quitters is dus zeer klein gebleven.
Amadea