ik heb een filmpje gemaakt via picasa3 maar het liedje dat erbij afspeeld blijft af en toe een beetje hangen, hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

je kunt beter een filmpje maken met windows movie maker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik ook al gedaan en dan doet de muziek het goed.. maar ik wil hem op hyves zetten en dat lukt niet via windows movie maker..
:)
Pieter2011
12 jaar geleden
Picasa is voor dit soort dingen niet echt geschikt. Wat je zelf al schrijft: met Movie Maker lukt het wel! Upload de video die je met Movie Maker hebt naar YouTube, dan kun je het wel op Hyves zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog een probleempje ik vind het niks om het op youtube te zetten. maar toch bedankt.
Pieter2011
12 jaar geleden
Uit deze vraag begrijp ik dat je video's ook rechtstreeks op Hyves kunt zetten, dus zonder YouTube:
http://www.goeievraag.nl/vraag/filmpje-insluitcode-you-tube-hyves.74910#antwoorden