als ik een nieuwe internetprovider neem, kan ik dan de bestaande berichten en het adressenboek (outlook) behouden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, ook als je het "offline" programma Outlook bedoelt. Alle berichten die je in kan zien op Outlook staan namelijk op je PC (HDD). Ook het adressenboek is opgeslagen op jouw PC.

Toegevoegd na 11 minuten:
ALS je van zeg ziggomail naar kpnmail gaat. En outlook bedoelt als offlinesoftware, dan zal je een nieuw account aan moeten maken in outlook.

Als je altijd al gmail gebruikte of andere provider onafhankelijke mail en je outlook(software) gebruikt dan hoef je precies niets te veranderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"En outlook bedoelt als offlinesoftware," Dan spreken we van outlook.com beter bekend als hotmail.com ( mail.live.com ).

Andere antwoorden (1)

Als dat outlook.com betreft dan is het antwoord Ja. Want webmail is niet afhankelijk van de provider die je hebt, en ook niet van de browser die je gebruikt. Als je internet hebt kun je jouw mail op outlook.com altijd houden zoals dat is.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Want webmail is niet afhankelijk van de provider die je hebt," Dat is een hele discutabele zin. Wat nu als hij van KPN naar Ziggo overstapt en geen gmail of hotmail(outlook.com) oid gebruikt maar webmail van een provider? https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp Bijvoorbeeld.
Amadea
8 jaar geleden
Het woord webmail in mijn antwoord verwijst naar outlook.com, wat namelijk webmail is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee. Ik snap dat je dat bedoelt, ,maar je maakt een statement over alle webmail. En niet specifiek alle provider onafhankelijke webmail. Omdat je outlook.com als voorbeeld neemt, wordt alle webmail niet zoals outlook,com. Je had dus moeten zeggen: Want OUTLOOK.COM is niet afhankelijk van de provider die je hebt, Dan klopt het.