Wat is een goede online website builder? (zie uitleg)

ik zoek een goede online website maker, ongeveer zoiets als www.webs.com. bij deze websitemaker moet de site wel meteen online staan.

de enige voorwaarden zijn:

het moet gratis zijn.
je moet makkelijk kunnen bewerken (geen html of iets dergelijks).
Je moet een pagina kunnen beveiligen of de site ook offline kunnen zetten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zoek ik ook, ik ben benieuwd.

Antwoorden (3)

www.geocities.com ! makkelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde even kijken maar die site is gesloten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm, is ook wel weer een tijd geleden dat ik daar een website had gemaakt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geocities is eind vorig jaar opgedoekt.
Deze is gratis en je kunt er een behoorlijke website mee maken:

http://www.jouwweb.nl/home
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.come2me.nl/
De reclame moet je dan voor lief nemen, maar die is er af te kopen