hoe vind je de mooiste sites van internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
Via een zoekmachine

Antwoorden (3)

Hier staat geweldig uitgelegd hoe je die vind:

http://lmgtfy.com/?q=best+designed+websites+world

Toegevoegd na 8 uur:
Oftewel: Pak een zoekmachine en zoek op best designed websites world. Dan krijg je een overzicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via www.stumbleupon.com
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'k snap die minnen op dit antwoord niet.
De mooiste site van internet is voor iedereen weer een andere site en met stumble upon heb je je voorkeuren al opgegeven.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Ik snap de minnen wel. Van mij ook eentje.
Stumbleupon is (vind ik) een erg leuke website waar je allerlei moois kunt zien, maar het helpt niet echt bij het zoeken naar mooie websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult dan eerst de definitie van "mooie website"moeten opstellen.
Wat ik een mooie website vind, is één die ook inhoudelijk interessant is.
Ik zie dan ook niet in hoe google je kan helpen met "mooie websites".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inhoudelijk interessant en mooi zijn juist twee verschillende dingen naar mijn mening. Mooi heeft alleen met het visuele aspect te maken. Anders zou ik praten over een interessante site. Mooi is natuurlijk subjectief, maar daar helpen wedstrijden en verkiezingen mooi bij, als een site in een top tien staat zal hij niet snel lelijk zijn, hoogstens niet jouw stijl of smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke -! Het begint al met "This is an OLDER list".
Vervolgens geeft de schrijver aan: " Here’s my list of MY top 10 best designed websites in the world." Conclusie: dit zijn niet de 10 mooiste.
Bovendien is het nog altijd een kwestie van smaak. Daarnaast is de vraag niet wat de 10 mooiste websites ZIJN, maar hoe je de mooiste website kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah joh, er zijn altijd wel mensen die wat te zeiken hebben. Dus daar let ik niet eens meer op.