Hoe kan ik Youtube filmpjes uploaden?

Ik heb zeg maar een filmpje gemaakt, maar als ik hem probeer up te loaden lukt het niet. Ik heb hem al opgeslagen, en ik open hem met media player en dan doet hij het. dus wat is het probleem? ik krijg een fout melding als hij het niet doet

Toegevoegd na 45 minuten:
er staat bij wlmp
en ja ik heb een youtube account
de fout melding is Mislukt (het videobestand kan niet worden geconverteerd)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en wat houd die foutmelding in??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel een account bij Youtube ? En is je filmpje in het goede formaat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja welk formaat filmpje is het .avi (divx) .mov .mp4 .mpg?

Antwoorden (1)

Ok dat soort filmpjes zal je dus eerst zelf moeten converteren naar een voor Youtube herkenbaar bestand. Ik zou het even met "Super converter" proberen deze pakt bijna elke vreemd gecodeerd filmpje. Ik had nog nooit van wlmp gehoord eerlijk gezegd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb je dit met Windows Live movie maker gemaakt? Dan zou ik adviseren het de volgende keer als .avi of .mpeg uit te schrijven. Als je je project gesaved hebt kan je het direct op een andere manier wegschrijven.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kan bij Moviemaker tegenwoordig ook publiceren naar youtube.

Toegevoegd na 24 minuten:
Ok nu ben ik er helemaal uit. Volgens mij is een .wlmp geen film bestand maar en project bestand. Je hebt dus de film helemaal niet uitgeschreven alleen maar je project opgeslagen. Dat zijn twee hele verschillende dingen. Je moet Film opslaan kiezen of iets in die trend niet Project opslaan.

Toegevoegd na 25 minuten:
Waarschijnlijk id dat .wlmp bestand kilobytes groot in plaats van MB's groot dat zou al aangeven dat je niet met een film van doen hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Heel goed! +