hoe maak ik een vevo?

hoe kan ik op youtube een vevo account aanmaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (3)

Dat kan niet. Je moet een youtube acc hebben en dan moet je aboneren op VEVO want vevo is gewoon ook een acc maar die upload videos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan geen VEVO account maken.

"Vevo is een muziek- en video-entertainmentwebsite. De site is in handen van Sony Music Entertainment, Universal Music Group en Abu Dhabi Media Company."

"YouTube doet de videohosting voor Vevo en deelt met Google de reclameopbrengsten."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je dan muziek maakt.

Je zal je eerst moeten registreren bij SONY, en dus een platencontract moeten hebben. Dan maakt SONY een VEVO voor je aan en post dan je nieuwste liedjes.

Als je geen muzikant bent, kan je natuurlijk een nep VEVO aanmaken. Dus een account aanmaken en iets met VEVO in je naam doen.