Hoe kan ik een idee naar google sturen?

Ik heb een ide voor een app die waarschijnlijk iedere social networking provider zou willen hebben. Uiteraard kan ik het idee niet zelf vertellen, maar hoe kom ik in contact om mijn idee te kunnen promoten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Het beste antwoord

Neem contact op met Google Nederland;

Google Nederland
Claude Debussylaan 34
Vinoly Mahler 4
Toren B, 15th Floor
Amsterdam, Netherlands
1082, Netherlands
Telefoon: +31 (0)20-5045-100
Fax: +31 (0)20-524-8150

of

Het hoofdkantoor van Google;

Google Inc.
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043
Telefoon: +1 650-253-0000
Fax: +1 650-253-0001
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

lekker voor je houden anders loop je miljoenen mis
zelf proberen te ontwikkelen de software
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je iemand zoeken die wel kan programmeren, en dat jullie samen die app kunnen ontwikkellen.Hoe goed jou idee ook is ik denk niet dat google er iets mee zal doen of uberhaudt zal lezen waarschijnlijk krijgen ze miljoenen mailtjes met ideeen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo social is google nou ook weer niet.
capthavoc
13 jaar geleden
Zoek dan eerst 1 ontwikkelaar en gooi het niet meteen in een groep ontwikkelaars want dan blijft er van je idee nix over. schrijf het idee op
en wat heb ik daarvoor nodig ?
hou de kring zo klein mogelijk
Zoek allereerst iemand die je kan helpen met het programmeerwerk. Een werkende demo is veel beter dan een gesproken idee. Maak daarna een mooie presentatie en laat je uitnodigen bij Google. Maak wel hele goede afspraken met de programmeur want in het voorbeeld 'facebook' is de programmeur er met het idee vandoor gegaan en heeft zo honderden miljoenen opgestreken. De bedenkers kregen 'slechts' 65 miljoen.

Google heeft een kantoor in Zurich, wees brutaal en zorg dat je daar binnenkomt nadat je je huiswerk goed gedaan hebt.

Wordt het niks, dan is Zurich ook gewoon een fantastische stad om een keer geweest te zijn weet ik uit ervaring.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zitten ook in Amsterdam Zuid.
zorg voor een persoonlijke afspraak op het kantoor bij Google.

als je toelichting moet geven, kan je iets algemeens vertellen over je app maar niet inhoudelijk hoe het in elkaar zit.

als je bij google komt kun je ervoor kiezen om iemand mee te nemen die juridische kennis heeft... zodat je ervoor zorgt dat je er ook wat betreft geld ook wat aan over houd en google niet met jouw idee ervan door gaat.

Tenzij je het op vrijwilligersbasis wilt delen ;).. dan gooi je het gewon op de mail naar Google haha.

Succes.