Weet iemand of je als je aangemeld bent bij Unibet of je dan ook brieven thuisgestuurd krijgt en hoe de uitbetalingen verlopen?

Moet je je echte gegevens hebben ingevuld als je aan het uitbetalen bent, en hoe controleren ze dat enz. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.1K

Antwoorden (2)

Je gaat geen brieven van Unibet thuis krijgen hoor!;)
Je moet er eerst opzetten, zodat ze weten dat jij diegene bent die achter die bankrekening zit. En als je wat wint wordt dit gewoon op je bankrekening gezet.
Bij hoge bedragen die je op Unibet wint, daarbij gaan ze wel na of jij diegene bent waarvan je zegt dat jij het bent.
Zijn in het verleden weleens rechtzaken geweest omdat Unibet uitbetalingen weigerden omdat de deelnemer/speler/winnaar een foutieve adres en geboortedatum had ingevuld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Unibet zelf heb ik geen ervaring, wel met Betclic en Bwin.
Zij eisen voor een uitbetling, dat je een kopie van je legitimatie naar hen toe stuurt (upload) om te controleren of die gelijk is aan de naam van de rekeninghouder.