Hoe kan ik op Windows live messenger met iemand chatten met de webcam?

Ik zou heel graag willen chatten met video beeld, maar krijg dit niet voor elkaar. Heb een webcam, staat aan, maar dan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (3)

Kies in je msn scherm : acties---> dan een videogesprek starten of mijn webcam inschakelen---> hij moet even laden en als het goed is heb je dan beeld
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet wel zorgen dat je je webcam aan hebt staan voordat je msn opstart anders zou het wel eens kunnen zijn dat de andere persoon jou niet ziet

als je dus je webcam hebt aangezet start je msn op dan ga je naar de persoon met wie je wilt chatten en klikt dan op videogesprek starten
de andere persoon moet dit wel accepteren anders lukt het nog niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar menu > extra's > audio video instellingen > stel je webcam in . en volg dan het advies van hierboven...