Is een blog met uiteenlopende onderwerpen goed voor SEO?

Wat is beter voor de vindbaarheid in Google: een regelmatige geupdate website waarover over uiteenlopende onderwerpen wordt geplaatst (foto's / artikelen) die verder niets met elkaar te maken hebben, of aparte blogs die zich aan 1 onderwerp houden (en dan wellicht minder vaak geupdate worden)?

Of maakt het voor Google niet uit als je blog niet ergens specifiek over gaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Aparte blogs die zich aan 1 onderwerp houden zijn beter voor de vindbaarheid in Google. Helemaal wanneer je de focus legt op bepaalde zoekwoorden in de berichten die je erop zet. Op die zoekwoorden zou je dan beter vindbaar moeten zijn in Google. Dit zou je tevens met een website kunnen doen, maar je moet je dan wel focussen op de woorden waarop jij hoog wilt staan in Google. Daar omheen moet je dan een goede tekst schrijven.