hoe kan het dat een vriend niet zichtbaar is voor mij? als ik zijn naam intyp by zoeken staat hij er niet bij hij heeft wel een account bij facebook

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dan heeft deze persoon ingesteld dat hij niet gevonden kan worden door Facebook search. Dit is in te stellen via de privacy settings.
Kimath
13 jaar geleden
Of hij heeft een andere naam...niet iedereen meldt zich met zijn eigen naam aan op netwerksites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat kan inderdaad ook :)