Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Plotseling heb ik Nation Zoom als standaardzoekmachine. Hoe kan dat?

Ik weet zeker dat ik op nee heb geklikt toen gevraagd werd of ik dit als standaardzoekmachine wilde hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
437
Ritsuka
10 jaar geleden
waarbij werd je dit gevraagd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik me goed herinner was dat op een spelletjessite (Spele.nl) maar ik weet dat helaas niet zeker meer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nation Zoom wordt meestal verspreid via een bundel met freeware en shareware. Het is een zeer vervelende zoekmachine, een potentieel ongewenst programma (pop). Het kan namelijk systeemwijzigingen of andere ongewenste activiteiten op je pc tot stand brengen. Mensen rapporteren meestal ongewenste omleidingen naar nationzoom.com, het verschijnen van commerciële pop-up advertenties en het vertragen van de browser.

Als je er ingeluisd bent en dit programma gedownload hebt, moet je je pc scannen met een bijgewerkte anti-spyware. En niet vergeten om je oorspronkelijke pc- instellingen terug te zetten. Dat is de enige manier om Nation Zoom volledig te verwijderen.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding