Plotseling heb ik Nation Zoom als standaardzoekmachine. Hoe kan dat?

Ik weet zeker dat ik op nee heb geklikt toen gevraagd werd of ik dit als standaardzoekmachine wilde hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
10 jaar geleden
waarbij werd je dit gevraagd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik me goed herinner was dat op een spelletjessite (Spele.nl) maar ik weet dat helaas niet zeker meer.

Antwoorden (1)

Nation Zoom wordt meestal verspreid via een bundel met freeware en shareware. Het is een zeer vervelende zoekmachine, een potentieel ongewenst programma (pop). Het kan namelijk systeemwijzigingen of andere ongewenste activiteiten op je pc tot stand brengen. Mensen rapporteren meestal ongewenste omleidingen naar nationzoom.com, het verschijnen van commerciële pop-up advertenties en het vertragen van de browser.

Als je er ingeluisd bent en dit programma gedownload hebt, moet je je pc scannen met een bijgewerkte anti-spyware. En niet vergeten om je oorspronkelijke pc- instellingen terug te zetten. Dat is de enige manier om Nation Zoom volledig te verwijderen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!