Hoe komt het dat ik met veel filmpjes op volledig scherm stand een zwart scherm zie? Geluid hoor ik nog wel, en ik zie niks.

En bij filmpjes van bijv. nos.nl loopt de computer vast. Hoe komt dit, en hoe is dit op te lossen? ( Laptop, Windows 7)

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan is je videokaart niet goed genoeg voor de video.

Heb je het al met verschillende browsers geprobeerd? Toegevoegd na 1 minuut: Nee wacht, dat klopt niet wat ik zeg. Wellicht heeft dit inderdaad met je videokaart te maken.

Tenzij je een heel oude laptop hebt zou dit gewoon moeten werken. nos.nl werkt met de Adobe Flash player, het zou kunnen zijn dat je daar een nieuwe versie van moet downloaden. Dat kun je hier (http://get.adobe.com/nl/flashplayer/download/). Het is ook nog mogelijk dat je displaydriver te oud is en problemen geeft, in dat geval kun je die updaten door via apparaatbeheer je displayadapter op te zoeken, hier met de rechtermuistoets op te klikken en te kiezen voor "bijwerken" -> online zoeken. Sukses!

Het kan ook gewoon een codec probleem zijn, deze kun je als pakket downloaden van het internet en vervolgens installeren, zeer vaak werkt het dan wel naar behoren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100