Hoe komt het dat ik met veel filmpjes op volledig scherm stand een zwart scherm zie? Geluid hoor ik nog wel, en ik zie niks.

En bij filmpjes van bijv. nos.nl loopt de computer vast. Hoe komt dit, en hoe is dit op te lossen? ( Laptop, Windows 7)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook op RTL Gemist. Sinds ongeveer twee weken is dat. Het antwoord van JurgenJansma is wat mij betreft geen + maar een dikke -, want in een nieuwe MacBook Pro zit echt wel een goede videokaart! Ik hoop dat je nog betere antwoorden krijgt, want ik ben er ook heel benieuwd naar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BloodRedNou, dat werkte inderdaad goed, maar helaas sinds kort helpt dat ook niet meer.

Antwoorden (4)

Dan is je videokaart niet goed genoeg voor de video.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het al met verschillende browsers geprobeerd?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nee wacht, dat klopt niet wat ik zeg. Wellicht heeft dit inderdaad met je videokaart te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij je een heel oude laptop hebt zou dit gewoon moeten werken. nos.nl werkt met de Adobe Flash player, het zou kunnen zijn dat je daar een nieuwe versie van moet downloaden. Dat kun je hier (http://get.adobe.com/nl/flashplayer/download/).

Het is ook nog mogelijk dat je displaydriver te oud is en problemen geeft, in dat geval kun je die updaten door via apparaatbeheer je displayadapter op te zoeken, hier met de rechtermuistoets op te klikken en te kiezen voor "bijwerken" -> online zoeken.

Sukses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook gewoon een codec probleem zijn, deze kun je als pakket downloaden van het internet en vervolgens installeren, zeer vaak werkt het dan wel naar behoren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je daar dan niet een (fout)melding van (moeten) krijgen? Weet jij misschien een manier om erachter te komen of het een codec probleem is? Ik heb een Mac.