Waarom staan sommige van de websites, waaronder ook Goeievraag.nl, niet bij de meest bezochte in Google Chrome? Hoe stel ik die in?

Hoewel Goeievraag.nl en andere sites meest gebruikt worden door mij, staan ze niet onder mijn meest gebruikte die zo eenvoudig aan te klikken vallen bij Google Chrome. Hoe komt dat, en hoe kan ik de site daar bij zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Ik kan mij twee redenen bedenken waarom de Goeievraag.nl niet bij de meest bezochte pagina's staat.

1) Goeievraag heeft er ooit gestaan en is toen weggehaald door op het kruisje te klikken (door even met je muis boven de preview te bijven staan). In de engelse versie van de chrome staat er rechts in de balk van meest bezochte sites de knop "Restore all removed thumbnails". Grote kans dat goeievraag.nl nu weer bij de meest bezochte pagina's staat.

2) Er staan 8 andere sites 'vastgezet' bij meest bezochte sites (doormiddel van de punaise), waardoor er geen ruimte meer is voor goeievraag.nl. Een andere site weghalen bij de meest bezochte sites kan het probleem dan oplossen.

Zie de bron voor uitleg over de meest bezochte pagina's functie van google chrome
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan hem ook bij de favorieten zetten, of als startpagina doen.