Waar zit de LAN plugin in de Packard Bell imedia S3210?

Ik probeer mijn LAN kabel aan te sluiten aan mijn computer, maar ik kan de plugin (waar je de kabel in stopt) niet vinden. Weet iemand waar die zit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zit naast de 2 onderste usb-poorten aan de achterkant in een grijs vierkantje, boven een oranje vierhoek en blauwe vierhoek.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
GEVONDEN! Had em er gewoon verkeerd om in gedaan! ;)

Het beste antwoord

De communicatiepoort die je daarvoor moet hebben heeft een tekentje dat bestaat uit een horizontaal lijntje met daarboven één rechthoekje en eronder twee rechthoekjes. (De rechthoekjes stellen beeldschermen voor en de lijn de verbinding ertussen).

[Ik zal hierna zoeken of er een afbeelding van als jpg-link toegevoegd kan worden, want zelf het plaatje plaatsen kan niet (meer) bij antwoorden op Goeie Vraag].
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
GEVONDEN! Had em er gewoon verkeerd om in gedaan! ;)