Wat is een goede internet en tv aanbieder?

Ik ben op zoek naar een internet + tv pakket dat zo goedkoop mogelijk is. Een goede vergelijkingssite zou ook heel fijn zijn! De sites die ik tot nu toe heb geraadpleegd geven allemaal andere opties wat ik nogal vreemd vind.

Eisen internet:
- Ca. 20 MB downloadsnelheid
- Minimaal 1 MB uploadsnelheid

Eisen TV:
- De standaardzenders (Ned 1,2,3, RTL 4,5,7, sbs6 etc)

Ik ben aan het zoeken geweest maar ik kom er dus echt niet uit, eventueel extra advies is ook welkom.

Mocht een dergelijke vraag al eerder gesteld zijn: deze aanbiedingen veranderen zeer regelmatig, deze vraag is dus nog steeds relevant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik heb KPN, kost 8,95 per maand.
Internet + TV.
Maar geen interactieve TV.
Ik woon in het buitengebied en kan toch alle zenders met hun gewone (kleine) antenne ontvangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het niet over digitenne? Een kwalitatief minder product dan de HD-aanbieders.