Waar kan ik een Forum vinden over de Braun Series 7- 760cc Scheerapparaat?

Ik zoek namelijk waarom het kan dat wanneer ik na een scheerbeurt het scheerapparaat onder de kraan schoonmaak, het op de basis unit de detectie van vuiligheid nog hetzelfde blijft.
Terwijl onder de kraan er wel degelijk is schoongemaakt en daarmee tenminste een categorie schoner zou moeten zijn.

Nu verwacht ik niet direct dat hier op GV er daarop een antwoord zal zijn, dus vraag ik naar een forum op internet (NL of EN-talig).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

http://www.amazon.com/Braun-Series-7-760cc-Shaver/forum/Fx2CAYKPQX1ALON/-/1?_encoding=UTF8&asin=B000Q6UPYE

Enige die ik kon vinden.