Hotmail emails

Ik heb op mijn hotmail account zo'n 150 mails staan die ik graag offline op mijn computer (met bijlagen) zou willen hebben staan, hoe pak ik dit aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Naar mijn bescheiden mening kan dit niet omdat je mails op de computer van de provider staan en jij daar alleen maar inkijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou ze naar je toe kunnen halen met een mailclient zoals
Outlook of Outlook Express. En dan 'poppen' of IMAP doen:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies +1
Dan moet je windows live mail downloaden op de MSN site. Hiermee kun je je Hotmailaccount synchroniseren met je pc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik meen me te herinneren dat het mogelijk is een hotmail via POP3 binnen te halen op Outlook, maar vraag me niet hoe....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is uw antwoord.
U dient eerst de Microsoft Office Outlook Connector for Windows Live Hotmail te installeren (link 2)

Klik op link 1 voor een uitgebreide uitleg met schermafdrukken en links.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd dit is een goed antwoord. connector downloaden en hotmail synchroniseren met outlook. daarna ophalen en opslaan in map