Heb tv via data van t mobile, had digitenne geinstalleerd maar internet viel uit kan dat niet samen?

Ik woon op een recreatiepark, kijk tv via internet met en datakaartje van T-mobile, (heb geen kabel) had digitenne geinstalleerd maar internet viel helemaal weg, kan dit niet samen?

een jaar geleden
in: Internet
LeonardN
een jaar geleden
Moet gewoon samen kunnen. Als Digitenne niet samen kan met 4G dan zou 4G nergens/nooit werken.
Kan je ook gewoon testen door het Digitenne-kastje uit te zetten en het internet nogmaals te proberen. Zal gok ik nog niet werken dan, dus is er iets anders aan de hand.
Noranda
een jaar geleden
Sinds ik digitenne heb losgekoppeld en (mn data kaartje)via de netgear app heb gereset doet internet het weer, daarom dacht ik dat het misschien niet samen kon

Antwoorden (1)

Digitenne gaat net als FMradio via de ether.
Het is gewoon toeval dat je internet er even uitviel.
4G/5G gaat natuurlijk ook draadloos maar de frequenties storen elkaar niet.
Het kan dus prima samen.
een jaar geleden