Kan je echt geld verdienen met artikelen schrijven?

op http://www.artikeltjes.com/ staat dat je geld kan verdienen door op die site een artikel te plaatsen met je google account. Klopt dit? Verdien je daadwerkelijk geld? Of is dit een grote scam?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Er staat dat je met artkeltjes geld kunt genereren: dat is een open deur. IK zie niet staan dat zij er voor betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er wel wat mee verdienen,het is weinig en het duurt heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang!voor je een paar euro heb verdient!