Waarom zie ik op mij pc wél de medailles hier op gv, maar op mijn laptop niet?

Toegevoegd na 1 uur:
Heb nu begrepen dat medailles iets anders zijn dan de 'bolletjes' die onderin je avatar staan.
Ik bedoel dus de bolletjes

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
medailles mis ik wat?
capthavoc
14 jaar geleden
eeh ja ???/ ben ook niuwsgierig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zijn toch die rondjes onder in je avatar...ja ik gok ook maar wat....:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat heb ik nou net andersom
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ook andersom, maar dat deert niet, zijn gewoon rondjes die aangeven op welk niveau je zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/help/faq#medailles

Het beste antwoord

Ha, die Nelly3..
Ik denk dat ik weet hoe het komt. Bij mij heeft het in ieder geval met Javascript te maken.
Zet ik Javascript uit bij mijn instellingen in Firefox, dan verdwijnen ook mijn bolletjes. Ik heb normaal gesproken 4 bolletjes. Maar wanneer ik Javascript uitzet, en ik vervolgens mijn profielpagina's herlaad, verwijnen de bolletjes.
Wanneer ik Javascript weer aanzet, en vervolgens de pagina weer ververs, dan zijn mijn 4 bolletjes weer terug.
Alle moderne browers werken met Javascript, dus het maakt niet uit of het Javascript is in Internet Explorer of Firefox.
Staat Javascript uit in Internet Explorer, dan werken de bolletjes dus ook niet.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik zie ze wel op mijn laptop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk vanwege een andere browser(versie) of een andere veiligheidsinstelling - of een onderdeel (zoals Flash, maar in dit geval niet Flash specifiek) mist nog op de laptop.
Probeer eens een andere browser?
www.opera.com is de beste!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe op je laptop eens een Refresh. F5 wil nog wel eens helpen.

Zonodig Control-F5, Alt-F5 of Shift-F5 proberen.
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik vermoed dat je een verouderde internetbrowser gebruikt, Internet Explorer 6 om precies te zijn. Omdat die browser nogal wat bugs heeft, worden daar de 'bolletjes' van GV niet weergegeven. In andere, recentere browsers zijn ze wel zichtbaar.

Mocht je inderdaad Internet Explorer 6 op je laptop hebben staan, dan wil ik je aanraden om je browser te updaten. Dat is gratis, en bovendien ervaar je met een nieuwe browser het internet beter, sneller en veiliger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken dit euvel maar al te goed als ontwikkelaar, en ik deel de mening dat iedereen die die vreselijke browser nog gebruikt, zo snel mogelijk moet updaten, maar toch blijkt uit mijn logs dat nog steeds veel mensen werken met MSIE6. Iedere zichzelf respecterende internetondernemer zou er dus helaas wel voor moeten zorgen dat zijn site ook met deze browser goed werkt.