Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Soms zet een fotoprogramma het in een andere map dan dat jij logisch vindt... Als ik iets kwijt ben, probeer ik het nogmaals op te slaan (of van mijn toestel foto's naar de pc te laten gaan) en dan kijk ik eerst even goed waar het programma het standaard naartoe doet. Je klikt dan vóórdat hij het gaat opslaan in de regel waar de map in staat waar hij het naartoe wil opslaan. Als je het niet helemaal kunt lezen, omdat er bv staat : Documentsandsettings...... Dan ga je met de cursor ergens in het deel dat je wel kunt lezen staan en dan met de pijltjestoetsen naar rechts gaan en zo lees je de hele naam van de map waar hij het standaard naartoe doet. Dus dan weet je ook waar je de rest moet gaan zoeken.
(PS De tweede keer hoef je het niet nog een keer op te slaan, je kunt dan dus op annuleren klikken.)
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wordt dat niet gewoon geplaatst bij je afbeeldingen map?

Start > Mijn afbeeldingen of via C:\Documents and Settings\\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\

(Bij Vista/7 zal het ongeveer wel hetzelfde zijn)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de juiste naam kent van die map, kan je bij "Start" op "Zoeken" klikken en dan de naam van de map intikken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding