geen buiteninternet op mijn galaxy s, waarom niet?

Ik heb pas een Samsung galaxy S maar als ik buiten loop heb ik geen internet terwijl ik wel betaald heb voor een internet abo.. waar kan dit aan liggen? thuis heb ik wel internet via Wi-fi alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Zit je simkaart erin en is je abonnement gestart?

Beide ja? Bel je provider
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit het bij je abonnement inbegrepen is het abonnement al gestart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat je mobiele internet aan? Houd de aan/uit knop een paar seconden ingedrukt, en kijk bij "Mobiele netwerken".

Controleer ook even of er iets staat bij Instellingen - Draadloos en netwerken - Mobiele netwerken - Namen toegangspunten.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er bij ''Namen toeganspunten'' niks staat.. wat dan?
bamibal
13 jaar geleden
Dan is je mobiele internet niet ingesteld op je telefoon. Die moet je dan handmatig toevoegen.
Op de site van je provider moet je kunnen vinden wat de juiste instellingen zijn.
Bij de galaxy moet je een hele weg gaan om dit juist in te stellen. Dit is gelukkig maar eenmalig. Toets bij google het type telefoon in en je provider en internet. Je krijgt dan een aantal links die de juiste instellingen weergeven.eentje uitzoeken en stap voor stap volgen. Probleem opgelost.