Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

geen buiteninternet op mijn galaxy s, waarom niet?

Ik heb pas een Samsung galaxy S maar als ik buiten loop heb ik geen internet terwijl ik wel betaald heb voor een internet abo.. waar kan dit aan liggen? thuis heb ik wel internet via Wi-fi alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
737

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Zit je simkaart erin en is je abonnement gestart?

Beide ja? Bel je provider
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit het bij je abonnement inbegrepen is het abonnement al gestart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat je mobiele internet aan? Houd de aan/uit knop een paar seconden ingedrukt, en kijk bij "Mobiele netwerken".

Controleer ook even of er iets staat bij Instellingen - Draadloos en netwerken - Mobiele netwerken - Namen toegangspunten.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er bij ''Namen toeganspunten'' niks staat.. wat dan?
bamibal
13 jaar geleden
Dan is je mobiele internet niet ingesteld op je telefoon. Die moet je dan handmatig toevoegen.
Op de site van je provider moet je kunnen vinden wat de juiste instellingen zijn.
Bij de galaxy moet je een hele weg gaan om dit juist in te stellen. Dit is gelukkig maar eenmalig. Toets bij google het type telefoon in en je provider en internet. Je krijgt dan een aantal links die de juiste instellingen weergeven.eentje uitzoeken en stap voor stap volgen. Probleem opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding