Wat moet ik doen om mij aan te melden voor facebook?

dit komt er telkens te staan: Helaas, je voldoet niet aan de voorwaarden om je te registreren bij Facebook.

?????????????????????????????????????????????????

Toegevoegd na 20 minuten:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=33jpaf7&s=6

dit is dus mijn probleem: ^^

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahahahaha!
"Het is gratis en iedereen kan lid worden!", staat er groot boven "Je komt niet in aanmerking voor reistratie op facebook".
Hahahahahahahaha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reistratie met een G.

Het beste antwoord

kijk eens goed op je alle velden juist hebt ingevuld.
als je even laat weten wat precies het probleem is waarom het aanmelden niet lukt kan ik je beter helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan zou er toch zeker bij moeten staan wat die voorwaarden zijn.
of vergeet je de i ga akkoord met deze voorwaarden knop ?
capthavoc
13 jaar geleden
Je moet minstens 13 jaar oud zijn... ben je dat wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 1996 ingegeven. ;-)
Uit het privacy beleid van Facebook:

"No information from children under age 13. If you are under age 13, please do not attempt to register for Facebook or provide any personal information about yourself to us."

Oftewel, indien je jonger bent dan 13 probeer je dan niet te registreren op Facebook of ons persoonlijke informatie te verschaffen over jezelf.

Oftwel, jonger dan 13 mag je niet deelnemen aan Facebook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok je je hebt 1996 opgegeven als leeftijd dus dat kan het niet zijn.
Hoe lang is je wachtwoord? Soms het het zo dat het tussen de 6 en de 12 getallen in moet zitten. Kun je kijken of je er eventueel voldoende letter/hoofdletters in hebt zitten?

Een andere mogelijkheid kan te maken hebben met de browser.
Met Opera kan ik zelf bijvoorbeeld niet inloggen op de T-mobile website, misschien is dat het probleem ook bij jou op Facebook met je internet explorer.