kun je met dreamweaver zo artikelen te koop zetten op je website?

http://www.kelkoo.nl/c-125801-mobiele-telefoon-accessoires.html

ik bedoel of je het zo kan maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Om een desbetreffende website te maken zul je je eerst moeten verdiepen in wat zaken.

Bijvoorbeeld:
HTML (Opmaak taal)
Javascript (Om aan de client side, handelingen uit te voeren. Dit is geen must, maar wel zeer gewaardeerd)
PHP/ASP(.NET) (Om gegevens te valideren, en om gegevens uit de database te halen)
SQL (Om gegevens uit de database te halen)

Zonder deze is het vrijwel onmogelijk om een site als dat te maken.

Ik ben niet erg bekend met dreamweaver, maar ik dacht dat je met dreamweaver alleen de layout kan maken (Daarmee wordt dus HTML gegenereerd).
Daarnaast zul je ook nog gegevens, aan de hand van de bovengenoemde scripts, uit de database moeten kunnen halen, en uiteraard ook IN de database moeten kunnen stoppen.

Veel mensen denken dat een site maken, een fluitje van een cent is, en omdat er zoveel sites zijn, iedereen dat wel kan, maar dat is zeker niet het geval.
Om een goed functionerende website op te zetten zul je heel veel moeten leren.