Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe laat ik google (chrome) weer weten dat ik terug in Nederland ben?

Ben net mijn laptop terug van een vakantie in Turkije. Met google chrome worden op google website de teksten in de browser het Turks getoond. Ik heb geen idee waar ik dit kan aanpassen. Ik moet ergens de locale instellen maar waar?

Dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
979

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op Google.nl zie je linksboven 'instellingen' staan. Klik hier op en vervolgens op 'zoekinstellingen'. Hier kun je jouw locatie en zoektaal aanpassen. Om direct naar de pagina te gaan, klik je op de link in de bron hieronder. Succes!

Toegevoegd na 1 uur:
Is je standaard zoekmachine wel ingesteld op google.nl? Zo niet, kun je in je Browser op het icoontje rechtsboven (sleutel o.i.d.) klikken. Vervolgens op opties. Op de pop-up die verschijnt, klik je op het tabblad basisinstellingen en stel je de standaardzoekmachine in op Google.nl. Als dit neit werkt, moet je de 4 stappen in de bron uitvoeren. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding