Waar vind ik spelletjes die ik gratis kan downloaden en op mijn externe harde schijf kan zetten en dus off-line kan spelen..geen demospellen..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.2K
jc54
14 jaar geleden
Internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldige reactie... ;-)

Het beste antwoord

Nou, je ziet al wat reacties met thepiratebay en uttorent.Dat programma en website is nog al bekend.De makers van de site van ''Thepiratebay'' verschenen voor de rechter 1 jaartje geleden ofzo.De rechter had besloten om de website te verwijderen.Maar zo tezien is dat nog steeds niet gebeurt.Ik heb gebruik het namelijk zelf ook.Je gebruikt het op je eigen risco.

Als je het eens wilt proberen ga na Google.

- Thepiratebay ( De programma op zoeken om te downloaden )
- Bittorrent , Utorrent ( Downloader )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kijk eens op onderstaande link.
Let wel op dat je dan een Torrent nodig hebt.
Bijv. UTorrent
Zie Link hieronder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Torrents is minder legaal in Nederland omdat je dan ook weer deelt met anderen. Alhoewel dit volkomen gratis is.
Maar voor oudere bestanden en/of mindere populaire spullen zul je toch wat meer geduld hebben.
(Peer-to-peer)

Als je nieuwsgroepen gebruikt, de beste en veiligste manier in Nederland. Kun je voor 5 euro per maand onbeperkt downloaden. Sommige providers hebben extra services en stellen nieuwsgroepen van hun volkomen gratis (ziggo, kpn enzo). Je bent toch volkomen legaal bezig omdat je alleen maar download en niet upload naar andere personen.
Voor meer uitleg voor het gebruik van nieuwsgroepen kun je klikken op onderstaande link.
(Binaries)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een veelgebruikte manier om muziek,films en spellen te downloaden is het gebruik van nieuwsgroepen. een hulpbron voor jou is www.binaries4all.nl, op deze site word alles stap voor stap uitgelegd

Succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet niet dat je externe harde schijf niet de zelfde data snelheid heeft als je ingebouwde hardeschijf. Hierdoor heb je kans dat de spellen vaak vast lopen of heel erg stotterig lopen, en waar je ze kan dowloaden is al antwoord op gegeven. Ik gebruik zelf rapishare, maar dat kost een paar euro's in de maand.

Suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook heel veel freeware games te downloaden. Sommige zijn ook zeer professioneel. Er is voor diverse genres wel een leuke game te vinden. Let op, dit zijn volledig speelbare games, geen demo's. Er zitten ook een paar multiplayer games tussen... die zijn echter wel alleen via een internet verbinding te spelen.