Ik begrijp dat je dus niet via een computer radio wil luisteren. Daarvoor kan je een internetradio gebruiken zoals hieronder. Zo'n internetradio moet je aansluiten op een router die vervolgens aangesloten moet zijn op het internet. Dat kan met een ethernetkabel en soms met Wifi. Die router blijft het internetsignaal gewoon doorgeven, ook als je PC uitstaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja hoor, maar dan moet je wel een internetradiootje kopen.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Nee. Als ik de radio op de pc (laptop) aan zet en ik klap mijn laptop dicht, stopt ook de muziek. En dan is mijn laptop nog niet eens UIT maar standby.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zonder internetverbinding geen internetradio. Tenzij er een manier is om je radio op je modem aan te sluiten oid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, op je Iphone bijvoorbeeld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan alleen als je een internet radio heb

Toegevoegd na 19 uur:
het is mogelijk dat je als je een laptop heb de energy stand bepaald. hierbij kan je instellen wat er gebeurt als je de klep sluit. als je dat dan op GEEN ACTIE zet zou je gewoon radio moeten kunnen luisteren