Wat doe ik aan er is een fout opgetreden bij rtlxl.nl?

Ik wil op de site van rtl xl gemist, masterchef australia aflevering 10 kijken. Maar elke keer als ik dat filmpje start zegt ie : Er is een fout opgetreden.
En dan nog wat computertaal eronder.
Wat doe ik er aan?

Toegevoegd na 2 minuten:
of kan ik die aflevering misschien ook ergens anders kijken?
(masterchef australia aflevering 10)

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb het alleen bij dit filmpje.

Toegevoegd na 7 minuten:
net geprobeert maar een andere browser (google chrome) werkt ook niet.

Toegevoegd na 8 minuten:
het filmpje zelf zegt dat er een fout is opgetreden. niet internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.1K
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Was er niet op moment gezeik bij RTL dat je nu voor filmpjes microsoft silverlight 5 moest hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik gedaan. Maar het is ook alleen dat ene filmpje. De rest doet het prima!

Het beste antwoord

Heb je dit ook bij andere filmpjes?
Ik heb dat namelijk wel, bij elk filmpje van rtl XL.
Dat werk dat programma gewoon niet op jou computer.

Als je een smartphone hebt kun je altijd je RTLXL app downloaden en alle programma's daar op kijken, doe ik altijd als ik GTST gemist hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer een andere browser: 'Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera etc.'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere webbrowser is bij mij de oplossing; vaak krijg ik een foutmelding in Internet Explorer en dan probeer ik het in Firefox en dan werkt het wel gewoon naar behoren.