Weet iemand een goede hosting waar ik onbeperkt/meerdere domeinnamen kan aanmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zeer goede ervaringen met zowel TransIP (http://www.transip.nl) als CloudVPS (http://www.cloudvps.com). Domeinnamen aanschaffen is vaak zo gedaan. Als je er echt meerdere wilt met hosting dan is het misschien handig om een virtuele server (VPS) aan te schaffen. Zo heb je maar 1x de kosten voor de server en daar kun je dan (naast natuurlijk de registratie) zoveel hosting op aanmaken als je zelf wilt Wel heb je natuurlijk wat ervaring nodig dan met het beheren van een server.

Antwoorden (3)

Wij hebben er een aantal lopen bij starthosting, deze zijn niet duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar in hun prijsvergelijking laten ze wel voordeliger partijen weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.sitedeals.nl heeft ook vaak goedkope aanbieders
Ik host 2 domeinen bij Versio. Domeinregistratie € 3,43, verlenging € 4,39.

Hosting vanaf € 0,50/m en meerdere domeinnamen op 1 hostingpakket.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je het gratis wil dan kan je naar www.webs.com gaan.
hier kan je onbeperkt gratis en betaalde domeinen aanmaken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaspro101
11 jaar geleden
Je krijgt bij webs alleen een gratis domeinnaam als je $7.50 per maand betaald, er is niet zoiets als gratis domeinen. Hooguit gratis SUBdomeinen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is waar je krijgt een jouwbedrijf.webs.com domeinnaam :)