Hoe krijg ik het internet aan de praat op mijn HP Elitebook 830 G6? Er zit een simkaart slot in.

ik heb deze laptop bijna nieuw ge kocht maar ik krijg hem niet aan de praat heef er iemand een tip of een idee waarom dit niet werkt? dan hoor ik het graag!

een jaar geleden
in: Internet
2.2K
LeonardN
een jaar geleden
Waarom zou je een simkaart gebruiken en niet gewoon wifi of bedraad?

Antwoorden (1)

Dit vond ik op het www, een gebruiksaanwijzing.
Heb jij het plaatst zoals afgebeeld?
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
OllieBollie
een jaar geleden
super weet je toevalig ook of je die optie er in kan laten zetten? ik kan het niet vinden
LeonardN
een jaar geleden
In de vraag zeg je: "Er zit een simkaart slot in."
Hier vraag je: "of je die optie er in kan laten zetten?" Wat wil je "er in laten zetten?" dan? Geef eens de stappen zo ver als jij komt. 1. Ik heb een SIM-slot
2. Ik heb een SIM-kaartje
3. Ik duw de SIM-kaart in het slot
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Dat was je vraag niet in het begin en heb je veranderd zie ik.
Nu vraag je om het internet aan de praat te krijgen en die optie erin kunt laten zetten?
Tuurlijk kan dat, terug naar de vakhandel maar dan had je beter een kant en klare met die optie kunnen kopen.
In de gebruiksaanwijzing staat duidelijk vermeld, kijk nog maar eens goed, ALLEEN BEPAALDE PRODUCTEN.
Dus met andere woorden, die jij hebt, die heeft deze optie niet.
Volgende keer je vraag beter formuleren en liever niet veranderen, behalve typefouten dan misschien.