ik wil voor mijn hond een hyves aanmaken, hoe word ik beheerder van die site

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

er vanuit gaande dat jij de site gaat maken... gewoon op hotmail een account maken, en op dat email adres een hyves pagina starten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriendelijk aan je hond vragen of je zijn site mag beheren. Als het net mag ga dan dreigen. Dat je hem niet meer uitlaat of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hhahha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi Nou heb ik me laten wijsmaken dat honden voornamelijk gezelschapsdieren zijn, misschien kan je beter een Facebook pagina voor 'm maken.
Ga naar netwerken. Vervolgens scrol je naar beneden en klik je op maak nieuwe hyve aan. Dan ben je beheerder van een nieuwe hyve en kun je zelf alles aanpassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar netwerken. Vervolgens scrol je naar beneden en klik je op maak nieuwe hyve aan. Dan ben je beheerder van een nieuwe hyve en kun je zelf alles aanpassen.

Maar je kan natuurlijk ook een nieuwe hyves aan maken, zodat je hond ook vrienden in plaats van leden/fans kan hebben. Dan ben je de beheerder van het account, moet je nog wel even vragen of je het emailadres van je hond mag lenen.