Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil voor mijn hond een hyves aanmaken, hoe word ik beheerder van die site

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
527

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

er vanuit gaande dat jij de site gaat maken... gewoon op hotmail een account maken, en op dat email adres een hyves pagina starten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriendelijk aan je hond vragen of je zijn site mag beheren. Als het net mag ga dan dreigen. Dat je hem niet meer uitlaat of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hhahha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi Nou heb ik me laten wijsmaken dat honden voornamelijk gezelschapsdieren zijn, misschien kan je beter een Facebook pagina voor 'm maken.
Ga naar netwerken. Vervolgens scrol je naar beneden en klik je op maak nieuwe hyve aan. Dan ben je beheerder van een nieuwe hyve en kun je zelf alles aanpassen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar netwerken. Vervolgens scrol je naar beneden en klik je op maak nieuwe hyve aan. Dan ben je beheerder van een nieuwe hyve en kun je zelf alles aanpassen.

Maar je kan natuurlijk ook een nieuwe hyves aan maken, zodat je hond ook vrienden in plaats van leden/fans kan hebben. Dan ben je de beheerder van het account, moet je nog wel even vragen of je het emailadres van je hond mag lenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding