Welke QR codelezer voor mijn smartphone is volledig gratis?

door het bos kan ik de bomen niet meer zien. wanneer ik met mijn smartphone een QR scanner zoek dan krijg ik talloze items maar welke is volledig gratis of hoeveel kost een betalende app en welke is de beste?

5 maanden geleden
in: Internet
1.8K
Ikhebgeenidee
5 maanden geleden
In de app store is toch te zien wat gratis is? Gratis betekent alleen vaak wel dat er advertenties getoond worden, als verdienmodel.
Probeer het en ervaar. Bevalt de app niet, verwijder je hem.
samaiphon
5 maanden geleden
ah ok; ik vond het al verdacht dat je moest inschrijven met je Visa kaart

Antwoorden (1)

Je hebt met een moderne smartphone geen QR codelezer meer nodig. Je gebruikt gewoon de camera app, waar je normaliter foto's mee maakt.
escape
5 maanden geleden
samaiphon
5 maanden geleden
ik heb nog en oude Nokia 5 TA 1024
Welkomhans53
5 maanden geleden
Tijd voor een hedendaagse smartphone misschien?