Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen op Google?

Als ik op Google mijn bedrijfsnaam invoer krijg ik helemaal boven aan de pagina een vermelding van mijn bedrijf met adres en telefoonnummer+kaart te zien. Bij deze vermelding staat een verkeer telefoonnummer. Uiteraard wil ik dit graag veranderen zodat mensen direct het juiste nummer zien. Het juiste nummer staat vermeld op onze website, die tevens via Google te bezoeken is, maar toch krijgen we meerdere reacties over de fout.

Hoe kan ik dit oplossen?

Toegevoegd na 2 uur:
Als ik de bedrijfsnaam invoer krijg ik op Google een link naar de website van het bedrijf. Op de website staat het juiste telefoonnummer, maar op Google staat het verkeerde nummer.

Zie: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=De+Vries+Openhaarden+Soest&meta=&aq=f&oq=

Je ziet een kaartje dat aangeeft waar het bedrijf zich bevind. Daarnaast staat de bedrijfsnaam, het adres en een telefoonnummer. Het telefoonnummer dat hier staat is verkeerd.

Als je op de link klikt om naar de website van het bedrijf te gaan, krijg je het goede nummer te zien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
15.9K

Het beste antwoord

Heel eenvoudig: Google Bedrijfscentrum biedt u de meeste controle over de manier waarop uw bedrijfsvermelding wordt gepresenteerd in Google Maps. Aangezien meer mensen online naar bedrijven zoeken dan op welke andere wijze dan ook, is het van belang ervoor te zorgen dat uw bedrijfsvermelding gemakkelijk terug te vinden is op Google.com en in Google Maps. Als u informatie verzendt en verifieert via Google Bedrijfscentrum, geeft u de meest betrouwbare informatie op voor uw bedrijfsvermelding.

Google Bedrijfscentrum:
http://www.google.com/local/add
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je de websites waar 't verkeerde nummer nog op staat, aanschrijven / emailen.

Toegevoegd na 2 uur:
N.a.v. je reactie: dan moet je even klikken op 'Klopt deze informatie?' En dan 'Bevestigen' dat de gegevens onjuist zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik de bedrijfsnaam invoer krijg ik op Google een link naar de website van het bedrijf. Op de website staat het juiste telefoonnummer, maar op Google staat het verkeerde nummer. Zie: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=De+Vries+Openhaarden+Soest&meta=&aq=f&oq= Je ziet een kaartje dat aangeeft waar het bedrijf zich bevind. Daarnaast staat de bedrijfsnaam, het adres en een telefoonnummer. Het telefoonnummer dat hier staat is verkeerd. Als je op de link klikt om naar de website van het bedrijf te gaan, krijg je het goede nummer te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je ff klikken op 'Klopt deze informatie?' En dan 'Bevestigen' dat ze onjuist zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, het beste antwoord :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ook de slechtste... (Op dit moment.) Want er zijn nog geen andere antwoorden ;).
De vraag is dan: is géén antwoord ook een antwoord? Beete filosofisch...