Wat kan dit probleem met mijn internetverbinding zijn?

Sinds kort hebben we thuis glasvezel van KPN. Nu werken alle andere apparaten goed en ook het internet werkt naar behoren. Zowel op computer, telefoons en de andere laptop.

Alleen op mijn laptop het internet niet naar behoren. Tenminste niet via WI-FI. Internet werkt maar valt met regelmaat weg of doet er 2 minuten over om een pagina op het net te openen.

Iemand een idee? Vind het zelf namelijk erg vreemd gezien de andere apparaten geen probleem heeft en mijn wifi perfect werkte bij de vorige provider.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

probeer eens te resetten gewoon stekker voor 10seconden uithalen.
als dat niet werkt kijk dan naar de instellingen van de modem mischien is er een fout in de instellingen