Kan alle websites openen m.u.v. www.voor-elkaar.net Ip-adres 188.93.230.55) Mijn provider (Telfort) meldt dat de verbinding OK is. Wat nu?

Kan het aan de router liggen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Het moet bijna zeker aan de verbinding met de router liggen, want een tweede pc (Mac) geeft hetzelfde probleem aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ik krijg hem gewoon ik heb ook telfort
heb je hem per ongeluk op de ongewenste sites gezet heb je wellicht een of ander webfilter ?
capthavoc
12 jaar geleden
Werkt voor mij ook prima.
Gooi even je internet cache leeg en verwijder het betreffende cookie van die site., groote kans dat dit je probleem is als andere sites het wel doen.

Je kunt ook Ccleaner gebruiken hier voor om dit te doen.
http://www.piriform.com/ccleaner