Ik zie vreemde kleuren in Youtube-video's. Hoe komt dit?

Sinds vandaag ziet elke video die ik bekijk er zo uit; een groene rand langs de bovenkant en o.a. de kleuren blauw, rood en groen in de video zelf. Waardoor komt dit en hoe kan ik dit verhelpen?

Toegevoegd na 1 uur:
Het probleem is opgelost met wat hulp van mijn vriend. Het schijnt aan mijn videokaart te liggen, die is zo langzamerhand wel aan vervanging toe. Toch bedankt voor de reacties! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.1K

Antwoorden (2)

Ik weet niet waar het door komt misschien door die nieuwe functie van youtube dat je een klein beeldje krijgt te zien als je over de tijdbalk beweegt met de muis.

Mocht je flash updates uit hebben staan kun je die eens updaten. Ook kun je flash player eens opnieuw installeren.

Om 'm te deïnstalleren kun je de uninstaller gebruiken.
http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
(als je daarna naar youtube gaat zal hij vast wel vragen flash weer opnieuw te installeren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je hem misschien in 3D modus gezet ?
of in een te hoge modus ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit zeker niet, weet niet eens hoe dat moet :-P
capthavoc
12 jaar geleden
ik zie ook dat rooie icoontje met de letters CC dat is bij mij niet zo misschien is het dat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat heeft met de ondertiteling te maken, uiteindelijk bleek het aan mijn videokaart te liggen. ;)