waarom kan ik via mijn mobiel niet op youtube inloggen?

Ik krijg steeds de melding dat er iets fout is gegaan
Dit is al 2 dagen zo

Toegevoegd na 49 minuten:
Ik heb een blackberry het gaat dus om youtube in me browser

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk een software fout . Probeer eens een reset, of als dat niet lukt een hard reset.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan aan de app zelf liggen. je zou het moeten verwijderen en opnieuw installeren.
en je moet wat meer specifieker zijn. heb je een android toestel of iphone of nog een ander iets?

Toegevoegd na 1 minuut:
en gaat het om überhaupt een app of op youtube in je browser?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ohhh dat betekend dus dat je miss verkeerd je gebruikersnaam of wachtwoord intypt? je zou kunnen kijken of je bij gmail wel erin kan loggen. want je google account is gmail en youtube
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ohh wat stom zeg:( hmmm heb je al een andere browser geprobeert?
waarschijnlijk heb je het laatste filmpje die je gezien hebt nog in je cache staan
die is weggehaald oid en youtube gaat bijna altijd terug naar de laatst url die je gezocht hebt stuit dan op de url van een filmpje dat er niet meer is en die niet volledig in je cache staat
en daar komt waarschijnlijk de fout melding van
een harde/ reset kan helpen dat verwijderd de hele cache van de laatst opgezochte url van je gewone browser maar ook filmpjes

succes
capthavoc