Hoe stel ik telenet webmail met drie aparte accounts in?

Momenteel is de situatie zo:
1 computer waar drie verschillende personen hun e-mail willen checken.
Probleem: iedere persoon, ziet de e-mails van de 2 andere personen. Ook als men inlogt met het persoonlijk e-mailadres, kan men nog steeds de andere e-mails zien.

Ik heb al mappen geprobeerd maar dan dan moet je nog steeds de e-mail naar de map slepen voor de persoon wie het bericht bestemt is.

Ook regels invoeren heeft geen succes.

Iemand een idee? Ik weet niet of in Nederland ook met Telenet Webmail gewerkt wordt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je zou dit op verschillende manieren kunnen oplossen. De meest eenvoudige is om de mail voor verschillende personen in aparte mappen te zetten. Dit is geen optie zeg je. Je zou dit met regels kunnen realiseren, maar dat is geen succes. Je krijgt dus blijkbaar de regels niet werkend. Hoe je regels maakt, is afhankelijk van het programma waar je mee werkt, maar meestal kun je een regel maken door met rechts op een mailtje te klikken. Je hebt dan ook meteen een aantal criteria tot je beschikking waardoor je eenvoudig kunt aangeven dat je alle mail voor dit adres naar een andere map wilt verplaatsen.

Een mooiere optie is het werken met 'profielen' zowel dat in Outlook heet. Je maakt dan binnen je e-mail programma een aparte omgeving voor elk adres. Je kunt dan ook voor elk adres de logingegevens apart invoeren. Hoe je profielen aanmaakt hangt van je e-mailprogramma af.
De mooiste oplossing is om elke gebruiker zijn of haar eigen login op de PC te geven. Onder elke naam kun je dan in je mailprogramma de juiste logingegevens gebruiken.

Wanneer het niet gaat om aparte e-mailboxen, maar alleen om verschillende e-mailadressen die in 1 postbus binnenkomen dan zul je het toch echt met regels moeten oplossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, nu nog uitzoeken hoe die regels werken :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk programma gebruik je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telenet Webmail van telenet zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel met welk programma op je pc, of bedoel je dat je binnen de webmail (dus binnen je browser) de mail wilt scheiden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, binnen de browser zelf :)