ik dacht dat skype gratis was,nu moet ik toch wat betalen,hoe zit dat?

moet ik voor skype betalen?

Toegevoegd na 16 minuten:
wil alleen video bellen met dochter hoe moet dat?? ze woont ver weg wel in nederland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
20.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoeveel moet je betalen?

Antwoorden (5)

Skype is gratis zolang je over Wifi naar een andere computer belt. Naar bijvoorbeeld een mobieltje bellen is niet gratis dacht ik.
Ik gebruik Skype zelf ook om gewoon met andere computers te beeld chatten, en dat is gewoon gratis! Zolang je het maar over de Wifi doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de computer is skype gewoon gratis. Op een smartphone of een tablet weet ik niet of het geld kost. Ik kan het me wel voorstellen dat het geld kost, want anders bel je gratis met skype terwijl je eigenlijk via de provider moet bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet vanaf jouw account naar andere skypers bellen, niet naar mobiele nummers. Hierdoor moet je denk betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had dat met 1 persoon praten met webcam en geluid, wel gratis was, maar met meerdere personen tegelijk minstens 1 persoon een abonnement moest hebben, of het gratis probeer-abbonoment, wat we dus omstebeurd deden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skype is gratis als je VoIP (Voice over IP) gebruikt. Het houd in dat je over het internet met elkaar belt. Als je graag iemand wilt bellen (gratis) op een vliegveld, heeft degene die gebeld word een internetverbinding nodig om gebeld te worden. Skype bied ook aan op hun vaste nummer en op hun 06-nummer te bellen. Hiervoor heb je Skype-tegoed (beltegoed van Skype) nodig. Dit kost dan weer geld. Ik heb ergens in een van de comments gelezen dat als je met meerdere mensen (een groep) belt, dat tenminste één iemand van hun een abonnement nodig is. Ik hoop dat dit de zaak opheldert.

Gr Proairface