Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke internet-verbinding kan ik overal internetten? En kost dat geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
695

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Bij sommige telecomproviders kun je een extra internetmobiel abonnement afsluiten. Dat kost geld ja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met mobiel internet kan je in nederland op de meeste plaatsen internetten. maar de dekking is nog niet landelijk, maar wel grotendeels.de prijzen zijn wat hoger dan vast internet en de snelheid is wat lager.

http://shop.telfort.nl/mobiel-internet/ZTE/ZTE-USB-Modem.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zogenaamd 3G abonnement kan, maar dat kost wel geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik adviseer HSDPA want dat is nog een stukje sneller dan 3G of GPRS. Je kan het bij Vodafone bijvoorbeeld aanschaffen voor € 20,- p/mnd en je krijgt een gratis stick. (is dan uiteraard voor je laptop). Je hebt onbeperkt datalimiet, alleen gaat na een bepaalde hoeveelheid je snelheid omlaag. Ik vind het de beste aanbieder van internet op je laptop en mobiel.

Mobiel internet is over het algemeen anders geregeld en vaak ingesloten bij een abonnement. Je kan het beste navraag doen in een telecomwinkel of kijken op de website van bijvoorbeeld Vodafone of je huidige provider
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een dongel, van kpn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook Vodafone gewoon op de tel werkt het super en af en toe via tethering maak ik gebruik van het internet.

je merkt inderdaad op een laptop wel dat de verbinding daar officieel niet voor bedoeld is aangezien de laptop de data sneller wil hebben dan de telefoon het kan leveren.
(al is dit nog steeds 100kbs+ als de verbinding optimaal is)
het is dan ook meer een nood oplossende situatie dan regulier gebruik.

mocht je echt via de laptop willen internetten zou ik inderdaad een usb stick nemen en mijn ervaring is dat Vodafone goed zijn werk doet voor een redelijke prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding