Onbekende router op mijn netwerk.

Als ik in de map "netwerk" open zie ik ik een onbekende router staan nml. WL-341 Als mijn laptop & pc uit zijn dan is mijn router ook "stil" draadloos en kabel knippert niet. Hoe kan dit??

Toegevoegd na 51 minuten:
Ik zie genoeg andere netwerken via de netwerk icoon rechts onderin

Toegevoegd na 1 uur:
Het is via verkenner->netwerk->netwerkinfrastructuur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Wellicht hebben de buren een router met deze naam en zie je die in het scherm van het netwerkbeheer staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He dat zijn dan je buren. Die hebben een netwerk en die kan je net ontvangen. Gewoon niks mee doen. het is geen virus ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op je draadloos internet symbool dubbelklikt zie je een schermpje waar alle draadloze netwerken die zichtbaar zijn op staan. Dat kunnen er velen zijn als je in een drukke buurt woont waar veel draadloze netwerken zijn. De meeste zullen beveiligd zijn, te zien aan het slotje.
De jouwe zal daar ook tussen staan.
Maakt allemaal niets uit, als de jouwe ook maar goed beveiligd is.