Als ik de vragen van bv 3 dagen geleden wil lezen hoe kom ik daar dan snel bij?

Soms heb ik geen tijd alle vragen van de betreffende dag te lezen en wil de ongelezene een paar dagen later doen maar dan moet ik een heleboel al gelezen vragen van de 2 tussenliggende dagen langs gaan. Kan je daar ook met één muisklik komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja dat kan met één klik... Ik zal je zeggen hoe...

typ in: http://www.goeievraag.nl/recent/X

dat getal X zijn de aantal pagina's van 10 vragen die je terug wil in de tijd...
Wil je de 100ste voorlaatste vraag zien, dan vul je op de X een 10 in...

Soms kun je wel tot 50, dus 500 vragen terug gaan in de tijd...
Nu is de laatste vraag die je kunt zien de volgende:

http://www.goeievraag.nl/recent/51
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha nu snap ik het. Bedankt XiniX.

Andere antwoorden (4)

Gewoon naar de beginpagina gaan, dan onderaan zie je de bladzijden, doorklikken tot je bij de dagen bent die je wilt zien?!

Toegevoegd na 56 seconden:
Maar met 1 klik idd niet, helaas....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het echt niet korter cq eenvoudiger?
Als ik dat zou weten, dan heb ik zojuist mijn tijd verspilt door 21 pagina's voor niets door te spitten op interessante vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bv 5 maanden terug wil type je http://www.goeievraag.nl/beantwoord/1500

voor drie dagen terug nu http://www.goeievraag.nl/recent/30
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar hoe weet je dan welk nummer je moet intikken voor bv 3 dagen terug (jij schrijft 30) of voor 5 maanden terug (jij schrijft 1500)?
Ik weet wel iets dat je daarbij kan helpen... kost even wat meer moeite, maar daarna heb je er maandenlang plezier van:

neem mozzilla als browser en kies dan in het menu extra: add-ons en installeer dan 'autopager'

met dat speeltje kun je gewoon naar beneden blijven scrollen op je pagina en autopager laadt telkens de volgende bladzij onderaan bij....

uiteraard werkt autopager niet alleen bij GV maar bij alle sites waar meerder pagina's achter elkaar staan ( bijv. Google)

succes ermee...