Is er een manier om op school WiFi te hebben?

Alles mag. Het moet wel portable zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, waarom niet?
Je school moet een internet aansluiting hebben en een router. Dit kan een draadloze router zijn waar Wifi al ingebouwd is maar je kan daar dan ook eventuele access points op aansluiten.

Uit de vraag klinkt alsof je problemen verwacht?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat de vraag steller niet bedoeld of de school zelf wifi kan krijgen, maar hij als gebruiker. Er is blijkbaar geen wifi waar hij gebruik van mag/kan maken. Hij heeft het natuurlijk niet voor niets over portable.
ronaldP
12 jaar geleden
Aha... dom van me...

Andere antwoorden (5)

Normaal heb je de wifi code nodig om netwerk connectie te maken; moet je ff de code achterhalen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobile broadband box van T-Mobile ... stop er een sim kaart in en dan kan je er naartoe verbinden met Wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk doelt de vraagsteller op een school netwerk, Die box van jou daarin tegen gaat over telefoon netwerken. En dat is best wel prijzig.
Ja, als er internet is zonder wachtwoord dan kan je daarmee verbinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat dacht je van een internet via stopcontact set ?
met een draadloos of meerdere draadloze boxjes
capthavoc
12 jaar geleden
Mijn antwoord geef ik met deze aanname: Op je school is geen draadloze internetverbinding aanwezig of je kan er niet op. Je zult dus moeten zorgen voor een "eigen" verbinding zonder materiaal of diensten van de school:

Tegenwoordig bieden erg veel smartphones de mogelijkheid "instellen als personal hotspot" of "Wi-fi hotspot". Op deze manier gebruik je je telefoon als modem voor je laptop/computer maar gebruik je je databundel van je telefoon.
LET OP!! Het is belangrijk welke bundel je hebt! Op deze manier gebruik je namelijk veel meer data als het "normale" internetten op je mobiel en zit je zo over je bundel heen!